WCW
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

WCW

The forum of the West Coast Wizards of sweden
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fantasy lajv till våren/sommaren

Gå ner 
+5
RS
Jensling
Johnny
Loke
Kouga-chan
9 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
RS
Förenings medlem
Förenings medlem
RS


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 34

Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fantasy lajv till våren/sommaren   Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Icon_minitimesön maj 25, 2008 5:08 pm

Tja, INF kostar det ju knappast. Kostar omkring 250 kr enkel resa, mindre om det är på en vardag. Kostar lika mycket tillbaks. Men kan man inte så kan man inte. Inte mycket att göra åt.
Till överst på sidan Gå ner
Kouga-chan
Maskot
Maskot
Kouga-chan


Antal inlägg : 99
Registreringsdatum : 08-03-14
Ålder : 35
Ort : Byhåla=Askersund

Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fantasy lajv till våren/sommaren   Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Icon_minitimesön jun 15, 2008 10:34 pm

Tyvärr måste jag meddela att Fantasy lajvet i Åmmeberg med största sannolikhet kommer att ställas in. Och det beror på att jag inte har den hjälp att sätta ihop och organisera lajvet, plus det faktum att jag kommer att jobba större delen av sommaren och det är ett jobb som jag verkligen verkligen behöver.

Ber om ursäkt till alla dem som såg fram emot det, men jobb går före, tyvärr. Och jag kommer kanske också få svårt med att komma till spelmöten och andra Lajv som anordnas av föreningen men jag ska göra mitt bästa för att närvara.
Till överst på sidan Gå ner
5651 Eriksson
Ordförande
Ordförande
5651 Eriksson


Antal inlägg : 130
Registreringsdatum : 08-03-14
Ålder : 36
Ort : hemma

Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fantasy lajv till våren/sommaren   Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Icon_minitimetor jun 19, 2008 8:55 pm

ingen fara..
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fantasy lajv till våren/sommaren   Fantasy lajv till våren/sommaren - Sida 3 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fantasy lajv till våren/sommaren
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
 Liknande ämnen
-
» "Lajv-listan"

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
WCW :: Lajv forum :: Fantasy lajv-
Hoppa till: