WCW
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

WCW

The forum of the West Coast Wizards of sweden
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Off, The Turning Tide

Gå ner 
+3
vikt0rZ
Jensling
Loke
7 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Johnny
Förenings medlem
Förenings medlem
Johnny


Antal inlägg : 179
Registreringsdatum : 08-03-24
Ålder : 34
Ort : Kungälv

Off, The Turning Tide - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Off, The Turning Tide   Off, The Turning Tide - Sida 2 Icon_minitimeons maj 28, 2008 12:28 am

Hmpf.. Vem väntar sig att du ska spawna en commisar from hell, helt plötsligt..? För den delen, jag tar över commisaren så jag kan leda gruppen. Loke är fri att fylla i, om han vill fast döda inte fler karaktärer utan min medtyckan, jag är villig att ändra historien om du blir alldeles för upphetsad över småsaker.

...och kouga-chan, jag rekommenderar att du gör som komissaren säger, om du vill behålla din karaktär. Twisted Evil Det finns ingen väg ut förutom att antingen lyda eller dö i onödan och jag gissar på att Loke redan gnisslar tänder över att jag inte bara avrättar dig tvärt av, som en riktig commisar borde gjort för länge sedan.

Han kommer inte vara förjäklig mot dig bara du inte öppet trotsar honom, jag lovar. Jag rekommenderar dock att du konspirerar så mycket som möjligt bakom hans rygg..! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Loke
Vice-ordförande
Vice-ordförande
Loke


Antal inlägg : 433
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 34
Ort : Jäger

Off, The Turning Tide - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Off, The Turning Tide   Off, The Turning Tide - Sida 2 Icon_minitimeons maj 28, 2008 2:53 pm

klart jag inte gör, Commisars anser att dem är heliga och en menigs ord betyder ingenting så varför ska han bry sig om en förolämpning? Kyss skor bara
Till överst på sidan Gå ner
https://westcoastwizards.swedishforum.net
Kouga-chan
Maskot
Maskot
Kouga-chan


Antal inlägg : 99
Registreringsdatum : 08-03-14
Ålder : 35
Ort : Byhåla=Askersund

Off, The Turning Tide - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Off, The Turning Tide   Off, The Turning Tide - Sida 2 Icon_minitimeons maj 28, 2008 3:21 pm

Tja, min karaktär skulle ju vara lite smågrinig, och jag anser att hon har skäl till att vara det, och när nån e grining så tänker man inte så vidare klart, men hon tänker sätta sig upp mot commisarna...så mycket ^^
Till överst på sidan Gå ner
Loke
Vice-ordförande
Vice-ordförande
Loke


Antal inlägg : 433
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 34
Ort : Jäger

Off, The Turning Tide - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Off, The Turning Tide   Off, The Turning Tide - Sida 2 Icon_minitimefre maj 30, 2008 12:19 pm

Här har ni lite stämnings musik.
Till överst på sidan Gå ner
https://westcoastwizards.swedishforum.net
Sponsored content





Off, The Turning Tide - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Off, The Turning Tide   Off, The Turning Tide - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Off, The Turning Tide
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» Nu ska vi se - The turning tide
» The turning tide

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
WCW :: P&P RPG's :: Play by forum-
Hoppa till: