WCW
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

WCW

The forum of the West Coast Wizards of sweden
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Genocide tråden

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Loke
Vice-ordförande
Vice-ordförande
Loke


Antal inlägg : 433
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 34
Ort : Jäger

Genocide tråden Empty
InläggRubrik: Genocide tråden   Genocide tråden Icon_minitimefre apr 04, 2008 9:49 am

Jag kommer låsa "Döda Tomi tråden". Den är Diskriminerade mot invandrare eller nåt eller så vill jag också vara med. Så här ska ni skriva hur ni ska döda personen över er.
Till överst på sidan Gå ner
https://westcoastwizards.swedishforum.net
Johnny
Förenings medlem
Förenings medlem
Johnny


Antal inlägg : 179
Registreringsdatum : 08-03-24
Ålder : 34
Ort : Kungälv

Genocide tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Genocide tråden   Genocide tråden Icon_minitimefre apr 04, 2008 1:27 pm

Jag skulle sätta honom i en labyrint och sedan skulle han vara tvungen att memorera en massa onödiga lagar såsom att inte diskriminera invandrare (ryssen), inte skriva offtopic i offtopic forumet och att hoppa två gånger på vänster ben varje gång han ser en gul katt med fläckar. Gör han något fel blir han avrättad av en ressurectad varkanins-bubba med ett mausergevär. Klarar han trots allt att ta sig igenom labyrinten blir han istället avrättad av ressurectad varkanins-bubba med ett mausergevär. Bara för skojs skull.
Till överst på sidan Gå ner
Loke
Vice-ordförande
Vice-ordförande
Loke


Antal inlägg : 433
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 34
Ort : Jäger

Genocide tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Genocide tråden   Genocide tråden Icon_minitimefre apr 04, 2008 1:34 pm

Jag skulle klippa up skallbenet på Johnny och långsamt trycka in en lista med vad man ska och inte ska skriva i o lika trådar på forumet. Sen skulle jag limma tillbaka den bort tagna ben biten och diabisera honom.

(Man ska inte skriva mord declarationer oftare än var tredje post. Aka. min första är invalid.)
Till överst på sidan Gå ner
https://westcoastwizards.swedishforum.net
vikt0rZ
Förenings medlem
Förenings medlem
vikt0rZ


Antal inlägg : 104
Registreringsdatum : 08-03-08
Ålder : 34
Ort : KODE!!!!

Genocide tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Genocide tråden   Genocide tråden Icon_minitimesön apr 06, 2008 11:10 pm

Jag skulle ta din gröna linneklänning knyta den runt ditt huvud som en turban. sen tvingar jag dig att gå en kilometer på spikar. sen ska du gå en kilometer på salt. sen hänger jag upp dig i håret och drar ner dig tills ditt hår och hud lossar, det blottade skallbenet doppas därefter ner i en tunna med frätande syra. sen tar tar jag dinn boffer-yxa och slår i ditt huvud tills du dör.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Genocide tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Genocide tråden   Genocide tråden Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Genocide tråden
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
WCW :: Off-topic tråden-
Hoppa till: